Saturday 8 April 2017

Cover Penuh Teman Lelaki Cik Bos (Limited Edition)

Hai!

Sebelum sambung bab baru, saya nak letak cover penuh dulu. 

Excited sebab takleh move on dengan cover comel ni. Hihihi

Tara!!



Sinopsis :

Izaryn Ismail - Cik Bos yang paling garang dan cerewet.
Zaim Hamdi – lelaki misteri yang sentiasa nampak selekeh.

Drama bermula apabila Cik Bos tersesat di sebuah kampung kerana kecewa. Dan dia diselamatkan oleh lelaki misteri yang pernah membuatkan dia ‘terhutang’ RM21.00.

“Ikut motor saya. Saya tahu tempat yang awak boleh tidur untuk malam ni.” -  Zaim

“Kalau awak tipu dan bawak pergi tempat bukan-bukan, saya langgar motor awak.” - Izaryn

“Dan kalau saya bawa pergi tempat elok, awak hutang budi dengan saya.” – Zaim

Menyewa di homestay milik keluarga Zaim, Izaryn rasa makin lama dia makin suka tinggal di kampung tersebut.Tapi yang sebenarnya, rasa suka itu lebih pada Zaim. 

Hidup Zaim yang selama ini simple tiba-tiba saja berubah dengan kehadiran Izaryn. Namun, ada sesuatu yang membuatkan dia terpaksa menahan hati.

“Saya tak boleh tengok awak senyum pada saya.”

“Kenapa?” Aku tanya dia balik.

“Sebab setiap kali awak senyum dan ketawa, saya rasa nak ajak awak kahwin masa tu jugak. And it’s killing me.”

Aku ternganga. Like... betul-betul ternganga. Aku tak bermimpi, kan? 

Zaim jatuh cinta. Izaryn jatuh suka. 

Namun akhirnya Izaryn terpaksa berundur bila sedar siapa Zaim yang sebenarnya.

 Antara cinta dan kerjaya, mampukah Cik Bos Izaryn merasai bahagia dalam kedua-duanya?


Tak dapat ke PBAKL? 
Nak order online?
Boleh terjah facebook Illa Shanahila untuk order 
=)

Terima Kasih!


No comments: